ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΩΜΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ.. ΜΟΝΟ ΑΝΟΙΧΤΑ
HELLASS

Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ - ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

10.04.2009 ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΥΡΟΒΟΛΗΘΗΚΕ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΑΦΗΣΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΜΑΝΙΔΗΣ ΣΕ ΠΑΓΚΑΚΙ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΡΕΝΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕ ΣΤΟ MYSPACE ΠΡΙΝ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ, ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΠΛΑ, ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΕ..

«Δεν έχω πλέον λόγο να συνεχίσω να ζω. Δυστυχώς για εσάς, είμαι πολύ εγωιστής για να φύγω και να σας αφήσω να ζήσετε τις γαμημένες ζωές σας. Πριν πεθάνω θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Φτύνω κατάμουτρα στην «αξιοπρέπεια» και την «τιμή» σας και σε ότι έχετε ιερό. Έχω πάρει την απόφασή μου και δεν πρόκειται να κάνω πίσω. Οποιοσδήποτε βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009 γίνεται άμεσα στόχος - δεν θα υπάρξει καμία διάκριση στην ηλικία, το φύλο ή την καταγωγή εκείνων που θα δολοφονήσω, για εμένα είστε όλοι σκουπίδια. Θα σας σκοτώσω γιατί έτσι γουστάρω και θα φροντίσω να το ευχαριστηθώ όσο περισσότερο γίνεται. Για τους περισσότερους απο εσάς μπορεί να ακούγομαι παρανοϊκός, εγκληματίας ή δολοφόνος… Κάνετε λάθος, εσείς είστε τα νοητικώς στερημένα θρασύδειλα εγκληματικά καθάρματα που βρίζουν υπό την κάλυψη της ανωνυμίας, της ιδιότητας του καθηγητή ή των πολυάριθμων παρεών. Μέχρι στιγμής δεν έχω εισπράξει τίποτα άλλο παρά την απόρριψη και την ύβρη των γύρω μου. Σας τα επιστρέφω με την υπόσχεση να περάσετε τις τελευταίες στιγμές σας παρακαλώντας για την ελεεινή και τρισάθλια ζωή σας - σύντομα θα δείτε πως είμαι άνθρωπος που τηρεί τις υποσχέσεις του… Δεν είμαι αναγκασμένος να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις για τις πράξεις μου. Δεν έχω γνωρίσει παρά ένα άτομο που να αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία πίστευα πως είχα ερωτευτεί. Νιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ότι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα.»

16.05.2000 ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2000 Ο ΑΠΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΤΟΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΛΛΟΥΧΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΕ, ΠΡΟΑΝΗΓΓΕΙΛΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ
ΩΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΟΥΣΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΠΡΩΗΝ ΧΡΗΣΤΕΣ). ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΓΥΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ CAMERAMAN...Ο ΜΑΡΙΟΣ ΠΗΓΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΕΒΑΖΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ..

«Επειδή η "ηθική" κοινωνία σας δεν αλλάζει κι'επειδή μετά απο 10 έτη σκληρής περιπέτειας με ναρκωτικά σκληρά,βρήκα ανοιχτές τις πόρτες αφού έγινα καλά 3 ολόκληρα χρόνια,ορθάνοιχτες πόρτες απο υποκριτές που μόνο μπράβο λέγανε που έγινα καλά αλλά για δουλειά επειδή έγινα καλά μόλις έλεγα,όλοι κάναν τον τρελό. Να πάρουμε τον πρώην χρήστη? Όχι βέβαια! κι'έτσι η ίδια υποκριτική κοινωνία κοινωνικού ρατσισμού σε γυρνάει στο περιθώριο.συνειδητά λοιπόν επιλέγω να πεθάνω οχι απο υπερβολική δόση ηρωίνης αλλά από ποτάσα ας πούμε, ανθρακικό κάλιο π.χ. και μην πούν οι δημοσιογράφοι οτι τώρα πέθανα απο ναρκωτικά γιατί θα τρίζουν τα κόκκαλα μου. Όσο για το πτώμα ψάχτε στο μέρος που αγάπησα όσο τίποτε στον κόσμο,το απέραντο γαλάζιο..Το πολύ σε 6 μήνες το έργο θα έχει ξεχαστεί κανείς ποιά δεν θα νοιαστεί, θα υπάρχει και ζωή με μανεκέν και τραβεστί κι'αν κάποιος θα έχει πια χαθεί έργο ήταν,τέλειωσε η σαιζόν αυτή.»
ΒΙΝΤΕΟ
ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΘANATOY:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου