ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΩΜΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ.. ΜΟΝΟ ΑΝΟΙΧΤΑ
HELLASS

Τρίτη 28 Απριλίου 2009

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ

Η ΖΩΗ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Μαμά βγήκα με τους φίλους μου,πήγα σε ένα πάρτυ και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πεί, να μην πιώ αλκοόλ, μου είχες πεί να μην πιώ επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά, έτσι ήπια ένα αναψυκτικό. Ήμουν περήφανη για μένα, γιατί είχα ακούσει αυτό που τόσο γλυκά με είχες συμβουλεύσει πρίν φύγω, να μην πιώ αν πρέπει να οδηγήσω, σε αντίθεση με αυτό που μου έλεγαν οι φίλοι μου. Έκανα τη σωστή επιλογή! Η συμβουλή σου ήταν σωστή. Όταν το πάρτυ τελείωσε όλοι μπήκαν στα αυτοκίνητα τους χωρίς να είναι σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ πήρα το αμάξι μου. Ήμουν σίγουρη οτι ήμουν καθαρή. Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμάκα αυτό που με περίμενε.. Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω έναν αστυνομικό να λέει: "Το παιδί που προκάλεσε το δυστύχημα ήταν μεθυσμένο" Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή.Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να μην κλάψω. Ακούω τους γιατρούς να λένε οτι αυτή η κοπέλα δεν θα τα καταφέρει. Είμαι σίγουρη οτι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν φανταστεί όταν έτρεχε τόσο πολύ. Στο τέλος αυτός είχε αποφασίσει να πιεί και εγω τώρα πρέπει να πεθάνω. Γιατί το κάνουν αυτό μαμά? Αφού ξέρουν οτι θα καταστρέψουν ζωές? Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια. Πες στην αδερφή μου να μην φοβήθει, Στον μπαμπά να είναι δυνατός. Κάποιος έπρεπε να πεί σε αυτό το παιδί οτι δεν έπρεπε να πιεί αν θα οδηγούσε. Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ, Τώρα να ήμουν ζωντανή.. Η ανάσα μου γίνεται ολο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι μαμά.. Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη. Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά.. και να σου πω πόσο σε αγαπάω, Σε αγαπάω μαμά.. Αντίο...

Αυτές οι λέξεις γράφτηκαν απο μια δημοσιογράφο που ήταν παρούσα σε ένα δυστύχημα. Η κοπέλα ενώ πέθαινε ψιθύριζε
αυτές τις λέξεις και η δημοσιογράφος τις έγραφε σοκαρισμένη.

...Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μιά έκστρατεια εναντίων της οδήγησης υπο την επήρεια αλκοόλ.


ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ..

..Αύξηση του χρόνου αντίδρασης, του χρόνου δηλαδή που μεσολαβεί από τη στιγμή που θα αντιληφθείς μία επικίνδυνη κατάσταση, μέχρι να πατήσεις φρένο.

..Μείωση της περιφερειακής όρασης.

Ο εγκέφαλος δέχεται τελείως λαθεμένα μηνύματα όταν οδηγούμε υπό την επήρεια αλκοόλ, αφού προσπαθεί να τραβήξει παραστάσεις από τη βάση δεδομένων που ήδη υπάρχει, δηλαδή από τις εμπειρίες που έχουν καταγραφεί με το πέρασμα του χρόνου. Δεν βρίσκει όμως πουθενά αυτά τα δεδομένα και εξαναγκάζεται να μειώσει την περιφερειακή μας όραση, προκειμένου να εστιάσουμε την προσοχή μας ακριβώς εκεί που απαιτείται για να αποφύγουμε το μοιραίο, δηλαδή ακριβώς μπροστά μας. Όμως, οτιδήποτε βρίσκεται δίπλα μας, στο πλάι, είναι μη αναγνωρίσιμο. Για παράδειγμα, περνάμε με κόκκινο, αφού δεν υπάρχουν ηθικές αναστολές και αγνοούμε την ύπαρξη άλλων οχημάτων στον κάθετο δρόμο, αφού είναι αδύνατο να τα εντοπίσουμε. Ο θάνατος χτυπάει την πόρτα μας…

..Αύξηση του εκνευρισμού και της σύγχυσης και κατά συνέπεια της επιθετικότητας.

Αν κρίνουμε από τους καυγάδες που γίνονται κατά τις νυχτερινές ώρες για διάφορους λόγους, εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι αυτή η συμπεριφορά συνεχίζεται οδηγώντας και είναι πια ζήτημα τύχης αν θα καταφέρει κάποιος να φτάσει σώος στο σπίτι του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου